tisdag 27 januari 2009

småbarnsmamma rasar mot gubbjävel på bankkontor

Jag vill rikta en fet känga till den gubbjävel som trängde sig före i kön på banken i dag!!! Jag hoppas du skämdes ordentligt efter mina väl valda....
Förbannade parasit! ÅÅÅ jag blir så enormt frustrerande arg så jag kokar på sådana fasoner....
Var in till stan idag, vilket resulterade att jag satt med tårar i ögonen på en parkbänk på stora torget, då jag precis fått ett psykiskt utbrott över min rådande livssituation. Hur kul är det att gå på stan med en unge som varken ska sitta i vagnen eller äta mat... Utan istället skrika, grina och korva sig i vagnen så hon mer eller mindre hänger utanför om det inte vore för selen...
Känner verkligen för att dö idag.. Precis hela dagen är faktiskt förstörd så till den milda grad att jag inte ens ids några fler handlingskraftiga moment.

Inga kommentarer: