fredag 1 februari 2008

hysterisk rastlöshet

God morgon!
Jaha, då sitter man här återigen då. Vaknade för kanske en timme sedan och var vrålhungrig. Nu har jag inmyndigat lite frukost och fått mig en skvätt koffein och funderar starkt på att gå och lägga mig igen.
Igår hade jag sådan tristess att jag höll på avlida härhemma. Till min stora glädje ringde Malin och frågade om jag ville jobba på kvällen. HURRA!!!
Snacka om att man är skadad, det var min lediga dag på nästan hela två veckor. Men vad gör man inte när man har tråkigt?
Det känns nästan skönt att gå till jobbet för då vet man iaf vad man ska göra och tiden går lite fortare, få se hur länge man klarar av sina sysslor nu bara, med tanke på tjockismagen. Förhoppningsvis februari ut åtminstone. I övrigt har det inte hänt särskilt mycket den senaste tiden. Håller fortfarande på att väntar på att försäkringskassan ska få tummen ur och fastställa min sk SGI så jag vet hur mycket jag har att röra mig med när jag ska vara mammaledig. Men sådant där verkar ju ta sådan tid. Vill ju kunna söka havandeskapspenning inom en snar framtid. Nej nu är kaffekoppen urdrucken och jag tror det blir sängen någon timme till, annars blir det segt framåt kvällningen. Kanske tar en sväng ut till min vapendragare lite senare om jag vaknar i tid.

Inga kommentarer: