tisdag 27 oktober 2009

Ihållande trötthet

God afton!
Detta är första gången jag skriver ett ord på datorn sedan Sally föddes. Det har varit så mycket annat som tagit upp min tid. Men mest av allt önskar jag mig en hel natts sömn och görna ett par hela bröstvårtor som fungerar att amma med.
Har legat på Ackis några dagar på grund av mjäljkstockning och nu har Sally tyvätt tappat i vikt så mycket att jag måste ge henne mat varannan timme. Suck!! Jag rokar inte mer nu...
Hörde av grannen att det gick vattkoppor på dagis nu med. Fattas bara att Nelly ska få det och smitta lilla Sally, då är väl cirkeln fullbordad.
Nej jag borde försöka få en kvarts sömn innan Emil kommer hem med lillasyster. De är nämligen kvar hos grannarna och ser på Halmstad/Göteborg. Själv gick jag hem med Nelly och hon somnade som en stock. BLÄ vad trött jag är.. Höres!

1 kommentar:

Osterberg sa...

uscha. =( Låter inget skoj alls.