torsdag 8 oktober 2009

irriterad

Jag kräks snart på att vara hemma med Nelly och hennes snoriga näsa. Visst älskar jag henne över allt annat, men det blir så otroligt påfrestande att inte få vara ifred någonstans. Vart jag än går så följer hon med och det är alltid hennes vilja som ska tillgodoses... Blir snart galen på riktigt tror jag. Just idag hade det varit otroligt skönt om hon kunnat vara på dagis istället. Det är nämligen så att hon är så frisk så hon tycker det är skittråkigt att vara hemma, men dagis orkar väl inte torka hennes snoriga näsa....
Så nu fick hon vara hemma!!!
Hon behöver träffa de andra barnen och leka ju. Håller på få ett psykbryt här hemma just nu. Jag allså!!!!
Skulle även vilja få tvättat en hel del då jag långt ifrån kan använda size zero i klädstorlek så finns det inte så mycket att välja på i garderoben. Dessutom e ligger allt i tvätten. Men känner att jag inte vill springa till svärmor hela tiden. Skulle faktiskt vara skönt om hon kunde ta Nellan en stund, men farmor e ju också jätteförkyld och det är rätt jobbigt att passa en vildvittra då..

1 kommentar:

Henrik sa...

Sätt henne på tåget mot Göteborg vettja!