fredag 25 september 2009

Somna stående, går det??

Idag har det återigen varit en sådan där högtrycksdag med tusen bollar i luften samtidigt. Både Nelly och jag sov länge i morse och vaknade inte förän 07.30. Men ingen av oss kände för att kliva upp då utan vi låg kvar en stund till... Mysigt men allt har ju sin tarvliga baksida. Fick ta bilen till dagis idag igen och kom precis till fruktstunden. Men man ska inte klaga för sovmorgonen förde ju något positivt med sig, nämligen en glad unge istället för en strulig morgontröttis. Efter dagisinlämnandet åkte jag in till RUSTA för att kolla de där tapeterna jag såg i deras annonsblad. Men det var naturligtvis inte det enda som lockade ögat denna dag. Tapeterna var nog lite i mörkaste laget i verkligheten, men istället blev det nya stolsdynor och ett gardinpar.
Men för att inte gå miste om några nyheter var jag även tvungen att "snabbt" springa in på IKEA också, vilket ni alla förstår blev en minst två timmar lång snabbis...
Nåväl, hittade inget särskilt där, men det är alltid roligt att spana och få inspiration. Det blev en lång dag i Boländerna med andra ord och sedan var det plötsligt dags att hämta lilltjejen igen. Vi åkte hem och fixade mellis och naturligtvis skulle Mora Träsk-skivan på. Ärligt talat är jag så trött på den där skivan att jag skulle kunna stampa sönder den i små små partiklar om det inte vore för att hon tycker så mycket om den.
Nu har hon somnat, Emil är nere i källaren och sätter upp tak och själv tänkte jag dra på mig mysbyxorna och bara slappa framför TV:n innan min rygg går av på mitten.


Hittade dessa blider på ett USB-minne och var bara tvungen att lägga upp dem för jag är ju både smal och har snygg färg på håret...
Kursiv


Inga kommentarer: