fredag 18 september 2009

Vi e på gång...

...vi e laddade, vi e tända!
Här händer det grejjer må ni tro. Har varit till Gränby och införskaffat hårfärg som förhoppningsvis ska göra mitt hår lite vackrare. Sedan har jag halvt om halvt tvingat svärmor att klippa mig och fixa slingorna i kväll. Dessutom hittade jag tumvantar med dragkedja åt Nelly som hon förhoppningsvis inte kan dra av sig. Hoppas bara de passar. Kollade även på Polarn och Pyret, men jag tycker inte det är prisvärt att köpa ett par vantar där för 250kr oavsett om de är vattentäta eller ej. Det finns torkskåp på förskolan och vantar torkar fort.
Ska strax hämta hem min lilla snorbuse till unge och laga lite mellanmål till oss. Sedan blir det en tripp till Ängeby för frisering senare.
Andra saker som även bör nämnas om dagen är att jag fått mycket trevlig information som berör den Ragnarssonska/olofssonska klanen. Men den karamellen suger jag på själv ett tag till.

1 kommentar:

Osterberg sa...

jassåjasså, här händer det grejor :-D
Blev frisyren till belåtenhet då?