onsdag 19 december 2007

Glädje med inslag av ett visst mått ångest...

Äntligen!!!
...äntligen har jag fått ett erbjudande om jobb. Heltidstjänst och allt. Ska berätta på mitt extrajobb idag. Nu har jag åtminstone något att komma med rent förhandlingsmässigt. Är superglad!
Nu till ångesten, jag berättade aldrig på min interbju för det jobbet jag fick att jag väntar barn...
Jag vet att man inte har någon skyldighet att göra det, men jag gillar ju ändå att spela med rent mjöl i påsen... Dilemma!
Hur som helst känns det otroligt skönt att veta att jobbet är mitt om jag vill ha det. Pappa kommer hit på lördag också, det ska bli roligt att träffa honom. Då kanske det löser sig med transport av julklapparna till Syskonskaran med. Ja allt känns skönt förutom den där lilla ångesten då. Men det får komma som det kommer senare... Nu ska jag ta och ladda inför mötet med Pettersson. Ha det bäst!

Inga kommentarer: