tisdag 20 november 2007

God morgon dönickar!

Skrotade fram en bild från i somras som stämmer på ett ungefär stämmer överrens med mina sömntimmar i natt. Har vaknat trettioelva gånger under natten. Vaknade innan Emil i morse och låg bara och vred mig av och an i sängen tills jag beslutade mig för att kliva upp i stället. Ingen mening att ligga kvar om man ändå inte lyckas somna om. Har gjort frukost och sitter nu och dricker min andra kopp kaffe för dagen. Kommer nog krävas en del sådana för att hålla sig vaken senare under dagen, men what the fuck!
Tänker följa Fylkings fem tankar om: (i mitt fall dagen)
1) Borde/Ska skriva jobbansökningar
2) Ska restaurera köket till sitt ursprungliga skick innan dagen passerat
3) Vad ska man äta idag?
4) Fika med Österbergskan och skvallra om det senaste i vardagsmomenten
5) Gruva mig inför morgondagen då jag ska till barnmorskan och säga att jag inte lyckats sluta snusa i alla fall. (Eller så utelämnar man detta helt eller ljuger och säger att man slutat) Har nog dåligt samvete över det ändå...
Ja det var lite tankar om denna dagen det. Igår satt jag och msn:ade lite med morsans karl Anders. Han e så himla go han tycker jag. Det borde sannerligen finnas fler som honom. Jag gillar honom skarpt och hoppas att det håller mellan dem. Så morsan! NU SKA DU HÅLLA FAST VID HONOM! Andersar växer minsann inte på träd. Det känns som att han är som en del av familjen och det är verkligen helt underbart.
Appropå ingenting så funderar jag på vad som kommer att hända till julen. Vi måste bestämma något snart, antingen åka till Vansbro eller Ängeby blir det iaf. Vill ju se jobbschemat också så man har ett hum om hur man bör planera bäst. Nu ska jag nog ta tag i projektet fem tankar om dagen istället och lämna jultankarna därhän en stund. Allt löser sig alltid på ena eller andra sättet. Återigen god morgon!

Inga kommentarer: